• ورود کاربر
Upgrade
آرشا نیوز
تبلیغات
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزش
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزش
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
آرشا نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر

می 10, 2023
در اقتصادی
0
751
اشتراک گذاری
3.6k
بازدیدها

به گزارش خبری آرشا نیوز به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

برچسب: بیمه کوثرکوثر منمشتریان7نمایندگی

مطالب مرتبط

اقتصادی

زمان دقیق قرعه کشی ایران خودرو

آگوست 19, 2024
اقتصادی

اعطای جایزه ملی مدیریت کسب و کار با طعم کارآفرینی

آگوست 13, 2024
اقتصادی

اولین شرکت های دارای صلاحیت برای اجرای پوشش های حفاظت در برابر آتش کشور معرفی شدند

آگوست 13, 2024
اقتصادی

جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور به کسب و کارهای منتخب سال 1403 اعطا شد

آگوست 13, 2024
اقتصادی

مقدمه ای برای فرار گسترده مالیاتی

جولای 31, 2024

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب سردبیر

گام‌های بلند و اجرایی برای پیوند معدن و دانشگاه

می 27, 2023

مناطق آزاد گرفتار تصمیمات سلیقه ای

سپتامبر 3, 2023

جشنواره ملی تراز؛ برترین‌های صنعت ساختمان و صنایع وابسته

ژوئن 28, 2023
آرشا نیوز

پایگاه خبری آرشا نیوز براى جمع آوری و اطلاع رسانی مهمترین لینکهای خبری روز در فضای مجازی فارسی زبان ایجاد شده است. این پایگاه آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

دسته ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • مد و زیبایی
  • ورزش
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین ارسالی ها

  • وعده‌ای که صادقانه محقق شد
  • محصول nbs توصیه جدی سازمان ملل به کشورهای در حال توسعه برای ارتقاء شاخص های سلامت
  • سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

طراحی سایت آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزش

طراحی سایت آریان وب