• ورود کاربر
Upgrade
آرشا نیوز
تبلیغات
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزش
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزش
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
آرشا نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

درمان ویژه، پاداش بانک پاسارگاد به مشتریان وفادار

اکتبر 1, 2023
در سایر اخبار ویژه
0
743
اشتراک گذاری
3.5k
بازدیدها

ارایه خدمات درمانی ویژه به مشتریان فرین، زرین و سیمین نشان می دهد که بانک پاسارگاد نگاه ویژه ای به مشتریان وفادار خود دارد.

به گزارش آرشا نیوز به نقل از پول نیوز، یکی از مهترین چالش‌هایی که گریبانگیر مردم شده، دارو و درمان است و، چون هزینه‌های درمانی عدد بسیار بالایی می‌شود، بسیاری از مردم از عهده پرداخت هزینه‌های آن بر نمی‌آیند. به همین دلیل بسیاری از خدمات درمانی از سبد خانوار‌ها پر کشیده و استفاده نکردن از دارو و درمان، سلامتی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

بی توجهی بیمه‌ها به درمان

در شرایطی که بیمه‌ها انواع خدمات بیمه‌ای در زمینه خودرو، حوادث و… را متعهد می‌شوند و قرارداد‌های گسترده‌ای در این زمینه‌ها می‌بندند، شاهد هستیم از زیر بار قرارداد‌های بیمه‌ای شانه خالی می‌کنند و بستن یک قرارداد درمانی برای شرکت‌های بیمه‌ای با موانع بسیاری رو به رو می‌شود. مقایسه مبلغ حق بیمه با هزینه‌های درمانی نشان می‌دهد که بیمه‌های درمانی به هیچ عنوان توجیه ندارد و چنانچه بیمه‌ها به سوی درمان بروند، با زیان جدی رو به رو خواهند شد.

جذابیت درمان

شرایط نامناسب درمان کنونی نشان می‌دهد که هر دستگاه، سازمان یا نهادی که بخواهد بخشی از هزینه‌های درمانی را متقبل شود، با استقبال قابل توجه مراجعه کنندگان رو به رو می‌شوند. البته وزارتخانه ها، دستگاه‌ها و نهاد‌ها در قالب بیمه‌های گروهی درمان، خدمات ویژه‌ای برای کارکنان خود قایل می‌شوند که تا حدودی توجیه پذیر است، اما توجه به سلامت و درمان افرادی که ارتباط مستقیم شغلی با دستگاه اداری ندارند، نه تنها جالب توجه بلکه تعجب آور و حتی شوکه کننده است.

رتبه بندی مشتریان

اداراتی همچون بانکها، به دلیل میزان مراجعه کنندگان، با دیگر بخش‌ها متفاوت هستند. مراجعه افراد به بسیاری از دستگاه‌ها محدود است و ارتباط زیادی برقرار نمی‌شود، اما برخی دستگاه‌های دیگر همچون بانکها، مراجعه کنندگان بسیاری دارند. مشتریان بانک دایم در حالی دریافت خدمات به روش‌های مراجعه حضوری یا فضای مجازی هستند که البته این افراد نیز دسته بندی می‌شوند. اینکه افراد خدمات معمول را یک بانک انجام دهند، اما سپرده گذاری یا برخی خدمات دیگر که به نفع بانک تمام می‌شود را در بانک دیگری فعال کنند، باعث می‌شود مشتریان از نظر بانک دسته بندی شوند.

پاداش وفاداری

یکی از بانک‌هایی که برای مشتریان اهمیت ویژه‌ای قایل است، بانک پاسارگاد است. این بانک مشتریان را بر اساس ارتباطی که با بانک برقرار می‌کنند، به چهار گروه فرین، زرین، سیمین و بلورین تقسیم کرده است. پاسارگاد برای مشتریان خود باشگاهی راه اندازی کرده و بر اساس ارتباطی که با بانک برقرار می‌کنند، نگاه ویژه‌ای به هرکدام از آن‌ها دارد. نگاه بانک پاسارگاد به مشتریان وفادار خود، تابع ارتباطی است که با بانک برقرار می‌کنند که برای آن‌ها پاداش‌هایی در نظر می‌گیرد و این ارتباط هرچه مفیدتر باشد، پاداش‌های بهتری شامل حال مشتریان می‌شود.

پاداش سلامت نسیم

اما بانک پاسارگاد در اقدامی که تاکنون سابقه نداشته، برای مشتریان وفادار خود، خدمات درمانی مناسبی درنظر گرفته که درخور توجه است به نوعی که بانک پاسارگاد با هدف افزایش سطح رضایت‌مندی اعضای باشگاه مشتریان وفادار بانک، امکان استفاده از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت نسیم را برای اعضا فراهم کرده است. بانک پاسارگاد امکان بهره‌مندی از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت نسیم با شرایط ویژه برای سه گروه از مشتریان (فرین، زرین، سیمین) به‌ترتیب با تخفیفات (۲۵%، ۲۰%، ۱۵%) را تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌۱۴۰۳ فراهم کرده است. شرایط در نظر گرفته شده در این طرح استفاده از خدمات طب پیشگیری و ارتقاء سلامت، خدمات تشخیصی، گزارش نتایج خدمات مذکور در بستر سامانه الکترونیکی پایش سلامت و مشاوره سلامت از طریق مرکز تماس نسیم سلامت است.

خدمات گسترده سلامت

از آنجا که خدمات درمانی بسیار مهم است، بانک پاسارگاد خدماتی را در نظر گرفته که بسیار گسترده است. خدمات عمومی، معاینات عمومی، آزمایشات، سونوگرافی، رادیوگرافی، اسپیرومتری، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، قلب و عروق، تغذیه، طب ورزش، سنجش تراکم استخوان، متخصص داخلی جهت معاینه و جمع‌بندی، خدمات مراقبت و پیگیری سالانه از جمله خدمات قابل ارائه به اعضای باشگاه مشتریان وفادار در مرکز نسیم سلامت است. مشتریان گرامی جهت بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند به هر یک از شعبه‌های بانک پاسارگاد مراجعه و به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۷۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

برچسب: بانک پاسارگادزرینسیمینفرینکورش شرفشاهیمشتریان وفادار

مطالب مرتبط

سایر اخبار ویژه

دکتر سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1403

ژوئن 16, 2024
سایر اخبار ویژه

همکاری رها شمس پیوار با روسیه و آلمان

ژوئن 16, 2024
سایر اخبار ویژه

شناسایی ظرفیت‌های موجود اتاق تعاون/ نقش مردم در شکوفایی بخش تعاون انکار ناپذیر است

می 7, 2024
سایر اخبار ویژه

فراخوان مذهبی منطقه آزاد ماکو برای تحقق جهش تولید

آوریل 10, 2024
سایر اخبار ویژه

بیمه درمان تکمیلی بیمه دی آخرین و بهترین راهکار

آوریل 10, 2024

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب سردبیر

خاصیت «هل» در کاهش فشارخون و بهبود تنفس

ژوئن 14, 2021

مرکز ملی نشان سپاران بدون مرز چه میکند؟

سپتامبر 8, 2023

نخستین همایش بین المللی زیتون برای صلح برگزار شد.

نوامبر 28, 2021
آرشا نیوز

پایگاه خبری آرشا نیوز براى جمع آوری و اطلاع رسانی مهمترین لینکهای خبری روز در فضای مجازی فارسی زبان ایجاد شده است. این پایگاه آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

دسته ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • مد و زیبایی
  • ورزش
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین ارسالی ها

  • وعده‌ای که صادقانه محقق شد
  • محصول nbs توصیه جدی سازمان ملل به کشورهای در حال توسعه برای ارتقاء شاخص های سلامت
  • سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

طراحی سایت آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزش

طراحی سایت آریان وب