• ورود کاربر
Upgrade
آرشا نیوز
تبلیغات
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزش
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزش
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
آرشا نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

فرهنگ مصرف، کلید ورود موفق کالاهای ایرانی به بازارهای هدف

اکتبر 22, 2025
در اقتصادی
0
739
اشتراک گذاری
3.5k
بازدیدها

بازاریابی در عرصه جهانی تنها محدود به تبلیغ یک کالا یا یافتن مشتری نیست، بلکه به معنای درک عمیق از فرهنگ، نیازها و الگوهای مصرف جوامع مختلف است. در این میان، فعالان بخش خصوصی بر این باورند که ضعف اصلی تجار ایرانی در حوزه بازاریابی جهانی، نه‌تنها در کمبود شناخت از کالاهای صادراتی کشور، بلکه در ناآشنایی با فرهنگ مصرف بازارهای هدف ریشه دارد.

به گزارش آرشا نیوز، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ایران با ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، صنایع‌دستی، معدنی و محصولات دانش‌بنیان، توانایی حضور قدرتمند در بازارهای جهانی را دارد
به گزارش صبح مشهد، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ایران با ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، صنایع‌دستی، معدنی و محصولات دانش‌بنیان، توانایی حضور قدرتمند در بازارهای جهانی را دارد.

مهندس مجتبی شکفته افزود: ثبت‌نام تولیدکنندگان و صادرکنندگان در سامانه B2B و معرفی و نمایش کالاهای ایرانی به شرکتها و بازرگانان خارجی با عنوان www.Madeiniran.com آغاز شد.

وی افزود: سامانه با هدف نمایش توانمندیها و تقویت حضور کالاهای ایرانی در نمایشگاه‌ها و بازارهای بین‌المللی راه‌اندازی شده است تا مسیر صادرات و توسعه تجارت خارجی برای تولیدکنندگان ایرانی ساده‌تر و سریع‌تر شود.

وی ادامه داد، ما به دنبال اتصال کسب و کارهای ایرانی به بازارهای جهانی در جهت افزایش تقاضا برای کالای باکیفیت تولید داخل هستیم و بر این باوریم، کالای ایرانی دارای مزیتی رقابت پذیر و کیفی است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا با اشاره به حضور این شرکت و سامانه در نمایشگاه ها و عرصه جهانی، گفت: تجار ایرانی به جای تحمیل هزینه بالای حضور در مجامع بین المللی، می توانند از ظرفیت های سامانه B2B استفاده و بازار مشتریان خارجی خود را با توجه به ظرفیت ، توسعه کمی و کیفی ببخشند.

وی نمایش ضعیف کالاهای ایرانی در سطح جهانی را یکی از آسیب های تجارت خارجی برند ها و تولید کندگان داخلی عنوان کرد و افزود: ما می توانیم با استفاده از ظرفیت کشورهای هدف با توجه به موقعیت شمال و جنوب ایران در اتصال به بازارهای جهانی، با معرفی کالاهای ایرانی باعث کاهش هزینه بازاریابی و آموزش به بازرگانان و علاقه مندانی باشیم که آشنایی کمتری با مقوله صادرات دارند.

مهندس شکفته از همه تجار و تولید کنندگان بویژه کسب و کارهای کوچک خواست، از فرصت جدید سامانه استفاده و برای معرفی محصولات خود ثبت نام و اطلاعات لازم را در سامانه درج کنند.

وی همچنین تاکید کرد، در حال حاضر هزینه ای هم از معرفی کنندگان دریافت نمی شود و ما به دنبال تقویت همه کسب و کارها بویژه مشاغل متوسط، خرد و حتی دانش بنیان هستیم.

مهندس شکفته اختصاص یک صفحه ویژه تولید کنندگان در سامانه را مزیتی متفاوت دانست و افزود: هر صاحب برندی یک زیر شاخه از سایت madeiniran.com را به خود اختصاص خواهد داد.

مهندس شکفته در پایان تاکید کرد:دستیابی به جایگاهی پایدار در تجارت جهانی تنها با ترکیب دانش بازاریابی، تجربه عملی، تعامل دولت و بخش خصوصی و شناخت دقیق فرهنگ کشور مقصد امکان‌پذیر خواهد بود و ایران در صورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند سهم بیشتری از بازار جهانی را به دست آورد و جایگاه واقعی خود را در تجارت بین‌الملل بازسازی کند.

ما با ثبت‌نام تولیدکنندگان و صادرکنندگان در سامانه B2B و معرفی و نمایش کالاهای ایرانی به شرکتها و بازرگانان خارجی با عنوان www.Madeiniran.com به دنبال این هستیم، نام ایرانی و کالای باکیفیت تولید داخل را در عرصه بین الملل توسعه ببخشیم.

مطالب مرتبط

اقتصادی

زمان دقیق قرعه کشی ایران خودرو

آگوست 19, 2024
اقتصادی

اعطای جایزه ملی مدیریت کسب و کار با طعم کارآفرینی

آگوست 13, 2024
اقتصادی

اولین شرکت های دارای صلاحیت برای اجرای پوشش های حفاظت در برابر آتش کشور معرفی شدند

آگوست 13, 2024
اقتصادی

جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور به کسب و کارهای منتخب سال 1403 اعطا شد

آگوست 13, 2024
اقتصادی

مقدمه ای برای فرار گسترده مالیاتی

جولای 31, 2024

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب سردبیر

گلشن مال افتتاح شد

دسامبر 12, 2021

انتقال حساب به بانک‌های قرض الحسنه برای دریافت تسهیلات

آگوست 22, 2023

برگزاری نشست تجاری با محوریت توسعه صادرات در محل برگزاری همایشهای بین المللی صدا و سیما

سپتامبر 4, 2022
آرشا نیوز

پایگاه خبری آرشا نیوز براى جمع آوری و اطلاع رسانی مهمترین لینکهای خبری روز در فضای مجازی فارسی زبان ایجاد شده است. این پایگاه آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

دسته ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • مد و زیبایی
  • ورزش
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین ارسالی ها

  • فرهنگ مصرف، کلید ورود موفق کالاهای ایرانی به بازارهای هدف
  • وعده‌ای که صادقانه محقق شد
  • محصول nbs توصیه جدی سازمان ملل به کشورهای در حال توسعه برای ارتقاء شاخص های سلامت

طراحی سایت آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزش

طراحی سایت آریان وب