مدیرعامل بیمه پارسیان از چتر همراه به عنوان یک پاسخگوی همیشگی یاد کرد و گفت: هر کس که چتر همراه را در گوشی خود نصب کند، هر لحظه به هر اطلاعات یا خدمات بیمه ای که نیاز داشته باشد، میتواند به مراجعه به این نرمافزار، دسترسی کامل و جامعی به اطلاعات و خدمات بیمه ای داشته باشد.
به گزارش آرشا نیوز به نقل از پول نیوز، بیمه یک ظرفیت برای مدیریت ریسک است که در قالب های گوناگون شکل گرفته تا مردمی که با درک درست از حوادث و بلایای طبیعی به سوی بیمه می آیند، بتوانند چالشهای خود را به حداقل ممکن کاهش دهند.
اما صنعت بیمه به عنوان یک بخش فراگیر اقتصاد، صنعتی رقابتی شناخته میشود، زیرا شرکتهای متعدد بیمه، با درک درست از اقتصاد بیمه، در سطح کشور به فعالیت می پردازند و همواره سعی شان بر این است تا با ارائه خدمات نوین بیمهای، علاوه بر تسهیل ارائه خدمات، جامعه را بیش از پیش با بیمه آشنا کنند.
یکی از شرکتهای بیمه ای که سابقه درخشانی در ارایه خدمات بیمه ای دارد و همواره با طراحی های نوین و ارایه راهکارهای جدید، توانسته مدیریت ریسک را برای جامعه مخاطب به حداقل ممکن کاهش دهد، بیمه پارسیان بوده است.
بدلیل اهمیتی که صنعت بیمه دارد، ارتباط بین شرکتهای بیمه، مدیریت کلان و جامعه مخاطب، از اهمیتی ویژه ای برخوردار است، به همین دلیل نمایشگاه صنعت مالی همه ساله برگزار می شود. امسال نیز پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) با حضور گسترده فعالان و جامعه مخاطب برگزار شد که بیمه پارسیان حضور قدرتمندی در این نمایشگاه داشت.
هادی اویارحسین مدیرعامل بیمه پارسیان به پاس احترامی که برای جامعه مخاطب خود قایل است، در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی حاضر شد تا از یک سو با دستاوردهای دیگر شرکتهای بیمه آشنا شود و از سوی دیگر به تشریح دستاوردهای شرکت بیمه پارسیان بپردازد.
اویارحسین در حاشیه این نمایشگاه بدلیل احترامی که برای رکن چهارم دموکراسی قایل بود، اصحاب رسانه را نیز به عنوان نماینده مردم به حضور پذیرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.
از آنجا که نرمافزار چتر همراه یکی از تاثیرگذارترین دستاوردهای بیمه پارسیان است، مدیرعامل بیمه پارسیان به تشریح ظرفیت ها و توانمندی های چتر همراه پرداخت و تاکید کرد: چترهمراه بیمه پارسیان، نرمافزاری است که هر آنچه یک بیمهگذار احتیاج یا هر سوالی در بحث بیمه دارد، با مراجعه به این نرم افزار برطرف خواهد شد.
هادی اویارحسین رویکرد بیمه پارسیان را حرکت رو به جلو با گام های استوار و تاثیرگذار توصیف کرد و افزود: همه تلاش شرکت بیمه پارسیان در عرصه رقابتی صنعت بیمه کشور بر این بوده که بتواند کارهای تحولی انجام دهد.
وی اقدامات تحولی بیمه پارسیان را در راستای ارائه خدمات سریعتر و تسهیل کارها توصیف کرد و گفت: برای رسیدن به هدف گذاری های آینده نگر، در بیمه پارسیان یک کمیته تحولات دیجیتالی ایجاد کردیم تا فرایندهایی که در رشتههای مختلف صنعت بیمه کشور وجود دارد، سهل و آسان کنیم.
مدیرعامل بیمه پارسیان بر نگاه ویژه به مشتری مداری تاکید کرد و گفت: رویکرد اصلی تحولات دیجیتالی بیمه پارسیان بیشتر بر رشتههایی تاکید می کند که با مردم سروکار دارد، زیرا هدف اصلی مدیریت بیمه پارسیان بر این است که بتوانیم مشکلات را در این رشته ها سهل و آسان کنیم و سرعت خدمات رسانی در آنها را بالا ببریم.
وی بر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای فرهنگ سازی و ارتباط بیشتر مردم با بیمه تاکید کرد و گفت: واقعیت این است که مردم باید بیمه را بهصورت کلی و حتی جزیی بشناسند و از آنجا که در قبال مردم احساس مسوولیت می کنیم، یکی از مهمترین وظایف ما این است که بیمه را با مردم آشنا کنیم که معرفی فواید و ظرفیت های بیمه، بهترین ابزار است.
اویارحسین از چتر همراه بیمه پارسیان به عنوان گامی بزرگ برای معرفی ظرفیت های بیمه یاد کرد و گفت: چتر همراه خدمتی تسهیل گر برای جامعه مخاطب بیمه و در واقع نرمافزاری پرکاربرد که می توان با استفاده از آن به هر سوالی پاسخ داد یا هر خدمتی در عرصه بیمه را خریداری کرد.
وی با تاکید بر اینکه چتر همراه بیمه پارسیان بسادگی قابل دسترسی است گفت: چتر همراه برنامهای است که بسادگی روی گوشیهای هوشمند نصب میشود و هر فردی میتواند با مراجعه به آن، از هر گونه اطلاعات بیمهای که نیاز دارد، آشنا شود.
مدیرعامل بیمه پارسیان به تشریح ظرفیت های چتر همراه پرداخت و گفت: هر کس که چتر همراه را در گوشی خود نصب کند، بسادگی و در سریع ترین زمان ممکن می تواند بیمهنامه بخرد، مراکز بیمهای را بشناسد، از مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه پارسیان باخبر شود و خدمات بسیار دیگری که در چتر همراه وجود دارد که با نصب این نرم افزار و مراجعه به آن، می توان از آنها با خبر شد.