• ورود کاربر
Upgrade
آرشا نیوز
تبلیغات
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزش
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزش
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
آرشا نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

ﺳﺘﺎﺩ ﺍﻣﺮ ﺑﻪ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻭ ﻧﻬﯽ ﺍﺯ ﻣﻨﮑﺮ و اینما همکاری خود را آغاز نمودند

سپتامبر 10, 2021
در ورزشی
0
740
اشتراک گذاری
3.5k
بازدیدها

تجلی یک پدیده نجات دهنده در فضای مجازی

ﺳﺘﺎﺩ ﺍﻣﺮ ﺑﻪ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻭ ﻧﻬﯽ ﺍﺯ ﻣﻨﮑﺮ و شرکت اینما همکاری خود را آغاز نمودند.

به گزارش آرشانیوز، پدیده ای نجات دهنده در ملاقات دو پدیده موفق در فضای مجازی همیشه تاثیرگذار بوده و نتایج قابل تاملی داشته است. ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نهادی است که در راستای توسعه نظام مند فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، افراد جامعه را به اجرای این فریضه ترغیب کرده، بر تذکر لسانی و تقویت نظارت عمومی در تمامی شئون و تعاملات اجتماعی تأکید می کند با این سیاست که بر فعالیت‌های ترویجی، نظارتی، حمایتی و همچنین هماهنگی‌های ستادی و بین دستگاهی مبادرت می‌ورزد.
شرکت خصوصی و دانش بنیان «گسترش طراحان نقش الماس» با برند تجاری آی‌نوتی در راستای کارآفرینی در حیطه فروش و بازایابی و ارائه خدمات نرم افزاری کسب و کارها در بستر مخابرات فعالیت خود را از آذر 1390 آغاز کرد تا با همراهی تیم کارآزموده و متخصص در کلیه شهرهای ایران و کشورهای همسایه و با بیش از نیم میلیون کاربر فعال توانست کسب و کارهای نوینی را رونق بخشد و نقشی پر رنگ در حوزه خدمات بازاریابی دیجیتال از خود به جا گذارد.
این دو نهاد با همکاری یکدیگر فرآیند مبارک و موثری را در فضای مجازی رقم زده و ﺑﺎ عنایت ﺑﻪ اﯾﻔﺎي وﻇﯿﻔﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ براي ﺗﺤﻘﻖ اﻣﺮ ﺑﻪ ﻣﻌﺮوف و ﻧﻬﯽ از ﻣﻨﮑﺮ در خدمات رسانی ﺑﺮ ﺑﺴﺘﺮ ﺳﺮوﯾﺲ اﺷﺘﺮاك وﯾﺪیو ﺗشریک مساعی کردند. به منظور ﺑﺮﮔﺰاري ﺑﺎ ﺷﮑﻮه ﺗﺮ «دﻮره ﻣﻠﯽ آﻣﻮزش اﻣﺮ ﺑﻪ ﻣﻌﺮوف و ﻧﻬﯽ از ﻣﻨﮑﺮ» قرار شد تا تبلیغات بنری و ویدئویی کوتاه (3 ثانیه‌ای) آن ستاد در ابتدای محتواهای پلتفرم اینما (eNama)، نمایش داده شود.
با اکران تبلیغات روی پرده اینما، سی ملیون بازدید به دنبال داشته و مخاطبین را به صفحه‌ مدنظر راهنمایی کرده است. از سوی دیگر نمایش تبلیغات به صورت بنر ثابت در محیط وب با درج لینک در وبگاه مدنظر در تمامی صفحات ویدیویی قابل ملاحظه است.
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اخیرا در همایش استانی نخبگان اندیشه‌ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: فریضه امر به معروف نهی از منکر امری متغیر بوده و طبق شرائط مکانی و زمانی برای ترویج و احیای آن در جامعه باید کوشید.
وی افزود: شرایط امروز به گونه‌ای است که اغلب جوانان و نوجوانان در فضای مجازی فعالیت داشته، چاره‌ای جز ترویج و احیای آن در این فضا نیست. ستاد امر به معروف و نهی از منکر همواره حامی اساتید، نخبگان و تلاشگران این حوزه بوده و از هیچ تلاشی برای حمایت از اندیشه ها و طرح‌های آنان فروگذار نکرده است.

برچسب: برند تجاری آی‌نوتیﺳﺘﺎﺩ ﺍﻣﺮ ﺑﻪ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻭ ﻧﻬﯽ ﺍﺯ ﻣﻨﮑﺮسید محمدصالح هاشمی گلپایگانیشرکت اینمافضای مجازیگسترش طراحان نقش الماس

مطالب مرتبط

ورزشی

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

سپتامبر 4, 2024
ورزشی

امیر علی فیروزی تنیسور چپ دست ایران فرصتی دوباره در تهران ۱۴۰۳

آگوست 13, 2024
ورزشی

بعد از ۳۰سال دو ورزشکار خراسانی راهی رقابتهای پارالمپیک پاریس

ژوئن 22, 2024
ورزشی

جرای طرح های گذرگاه ورزش و مسابقات گل کوچک محلات در دستور کار قراردارد

ژوئن 6, 2024
گردشگری

هتل جنگلی سالار دره حامی مسابقات ملی تنیس کشور در تابستان ۱۴۰۲

جولای 19, 2023

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب سردبیر

ادعای مدافع پرسپولیس درباره خطای جنجالی دربی

دسامبر 5, 2021

تامین مسکن در دستور کار بانک صادرات

آگوست 26, 2023

شباهت های مشترک و تفاوت های کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ با اولین کودتای تاریخ ورزش ایران

ژوئن 25, 2023
آرشا نیوز

پایگاه خبری آرشا نیوز براى جمع آوری و اطلاع رسانی مهمترین لینکهای خبری روز در فضای مجازی فارسی زبان ایجاد شده است. این پایگاه آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

دسته ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • مد و زیبایی
  • ورزش
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین ارسالی ها

  • چرا سرمایه‌گذاری در گردشگری مهم است؟
  • فرهنگ مصرف، کلید ورود موفق کالاهای ایرانی به بازارهای هدف
  • وعده‌ای که صادقانه محقق شد

طراحی سایت آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سیاسی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزش

طراحی سایت آریان وب